Tuesday, September 1, 2009

Sehari sebelum....

Dh lama rasanye tak update blog ni sejak akhir2 week pregnant smpaila ni baru nk update balik..lepas je bersalin mmg takde masa sgt nk update lagi2 melayan karenah si kecil yg makin besar..
jadi hari ni just nk recall balik sehari sblm kelahiran anak sulung ku...
haritue hari rabu 22 july,cm besa aku g UKMSC jmpe Dr utk last check before nk deliver pd 27 july patutnye...hrtue aku kena jmpe ngan Prof Tan sbb Dr Amelia cuti seminggu..aku g ngan mak kali ni sbb husben keja..aku pun mmg da start dok umah mak sejak awak july lagi utk memudahkan aku ulang alik ke UKMSC..
So pendek citer,aku pun jmpela Prof Tan...Prof tgk aku patut operate pd 27 july dari record Dr amy sbb baby breech..so Prof Tan pun scan la perut nk tgk ada mslh tak...scan2 tiba2 Prof cakap air ketuban u da kurang ni,baby pun berat makin kurang dari week sblm,Prof kata baby da tak terima makanan dari aku..then Prof kata lagi kalu ikut dia tak berani nk aku delay smpai 27 july...then Prof suh aku buat CTG..ni la pertama kali aku buat test ni...Prof nk tgk denyutan jantung baby..alhamdulillah ok je...lepas test masuk balik jmpe Prof..
Actually Prof nk aku deliver ptg rabu tu jugak,lepas call husben aku minta tangguh smpai esoknye Khamis 23 July..Prof kata ok..
Balik dari UKMSC tu sempat lagi singgah ke GIANT beli barang skit sblm kena masuk wad esonye tu...........

No comments:

Post a Comment